HTML

Juhászblog

Egy juhászbojtár élete a havasokban, ahol mindenféle viszontagságok érnek.

Friss topikok

Linkblog

Azt álmodtam, hogy...

2008.07.03. 10:50 kisbojtár

Most gyorsan elmondom, hogy jártam tegnap este.
Hát az történt, hogy gondoltam pirítok egy kis szalonnát vacsorára. Elvégeztem minden dolgot, megfejtem a juhokat, leszűrtem a tejet, megnéztem a túrót, megforgattam a sajtot. Utána hoztam egy kis fát, raktam egy kis tüzet a kunyhó előtt, odaültek a kutyák, előjött a segéderő is. Megfaragtam a nyársat, feltűztem a szalonnát meg a hagymát. Közben leégett a tűz és a kemény parázson elkezdtem pirítani a szalonnám.
Már éppen kezdett sülni, amikor rájöttem, hogy kenyeret nem hoztam. Na letámasztottam a nyársat és beugrottam a kenyérért, éppen furdultam is vissza, amikor visszaültem akkor vettem észre, hogy az egy perc alatt amíg megfordultam a tűz mellé telepedett valaki.

Hirtelen megijedtem, mert a kutyák se morogtak, meg se mozdultak csak feküdtek tovább. Vetettem egy kis rőzsét a tűzre, aztán amikor fellobbant a láng látom, hogy egy nő ül ott, igen furcsa volt, szép, fiatal, nem viselt mást csak egy fátyolszerű ruhát, de a legnagyobb sajnálatomra nem láttam át rajta, a szeme kéken világított, a haja hosszú volt, vörös és barna, magyallevelek voltak belefonva. Úgy megbabonázott, hogy szólni sem tudtam. Még a szalonnámról is elfeledkeztem, pedig az nálam ritka, csak lógott a tűzbe a szalonna és égett... egyszercsak felállott a nő, odajött hozzám, megfogta a kezem, olyan jó meleg, puha volt a keze, és kihúzta a tűzből a nyársattartó kezem. Ezután odahajot az arcomhoz, megcsókolt, és megnyalta az arcom, ezen úgy meglepődtem, hogy hanyatestem és sajna felébredtem...

Ugyanis az történt, hogy a szalonnasütés közben elaludtam és amikor már égett a szalonna, aminek azért éreztem a szagát, az egyik kutyám, az okosabbik, felébresztett úgy, hogy megnyalta az arcom. Na a beste dög inkább hagyott volna aludni, hogy legalább az álmomban teljesülnének a vágyaim....

Hát ez történt tegnap a havason.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://havasokban.blog.hu/api/trackback/id/tr85550850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása