HTML

Juhászblog

Egy juhászbojtár élete a havasokban, ahol mindenféle viszontagságok érnek.

Friss topikok

Linkblog

medvés

2008.06.13. 16:17 kisbojtár

Hát, hogy jártam ma reggel ezt el kell mesélnem:
Fejés után gondoltam lemegyek a patakra megfürdöm, mert olyan szép idő van, meg különben is egy-két hetente kell az.
No hát lementem a patakhoz, letettem a botom, mellé a bakancsom, rá a nadrágut, inget, legfelülre meg a gatyám. Ott állok csórén a parton, szép lassan belesétáltam, mert igen hideg a vize, hát amikor derékig állok benne és épp elkezdem locsolni magam, megjelenik a túlparton egy anyamedve a két bocsával. Azonnal megálltam, hátha tovább mennek, de a nagy medve megorrintott, egyet morgot, bevetette magát a vízbe és felém iramodott, na nekem se kellett több, ki a patakból és rohantam a kalyiba felé. Ahogy kiértem a rét szélére üvöltöztem a kutyáknak ahogy a torkomon kifért, jött is a két nagy kuvasz, a Flótás meg a Bundás, tudták, hogy a jógazdi bajban van. Én csak rohantam tovább ők meg be az erdőbe.
Eddig nem is lett volna baj, de sajna a városi úri népek épp akkor jöttek fel sajtér meg gombáért. Én meg szaladok ott lobogó hajjal... be a kunyhóba, más nem volt ott csak a csíkos tarisznyám azt kaptam magam elé. Megkérdezi az egyik leány, hogy "bácsi maguknál ez valami helyi folklór?" Bácsi a nagyapád- mondtam neki. De egyébként meg az- válaszoltam. Úgy se hitték volna el, hogy a medve kergetett. Közben a kutyák is visszajöttek, a medve biztos csak az erdő széléig üldözött..

Hát ez történ ma a havasokban.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://havasokban.blog.hu/api/trackback/id/tr81518540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása